Vegán muflon, avagy paszulyvitéz voltam Kamcsatkán

Állatpajtás és növényellenes gasztroblog

Sajtkrémes cukkini "húsgolyók" spagettivel

2017. május 21. - KirschAndrás

Meggyőződésem, hogy a sorozatgyilkosok valaha normális emberek voltak, aztán belekezdtek valami csökkentett szénhidrát diétába. Az elmúlt két hónapban én is gyötörtem magam hasonlóval, ám még azelőtt hagytam abba, mielőtt tényleges funkciója lett volna annak a hatméteres gödörnek, amit a pincében ástam ki. Most pedig a nőnemű olvasók kedvéért egy fotográfián bemutatom, milyen átalakuláson mentem keresztül a diéta következtében: előtte és utána. És mivel az önsanyargatás véget ért, immár nem csak holmi szikkadt tengerimalac-tápot áll módomban posztolni.

Alkotóelemek:

1 db nagyobb cukkini
zsemlemorzsa (érzéssel)
1 tömlős szójakrém (pl. ez a fajta, bioboltokban plusz G-Robyban általában kapható)
1 tk só
2 tk bazsalikom
1 csokor petrezselyem
3 ek őrölt lenmag 3 ek vízzel elkeverve
1 kisebb fej vöröshagyma felkockázva
2 gerezd fokhagyma lereszelve
2 ek olívaolaj
bors

A cukkinit lereszeljük nagylyukú reszelőn, ínhüvelygyulladásosok előnyben! Hozzáadjuk a sót, majd húsz percig pihentetjük. Mivel ez idő alatt több nedvességet ereszt, mint a kakaós zacskó egy 80-as évekbeli közértben, kinyomkodjuk belőle a vizet, és egy másik edénybe helyezzük a többi alkotóelem társaságában. Ezt a katyvaszt összekeverjük, majd golyókat formálunk belőle és valami 21. századi civilizált sütőanyagban (tehát nem napraforgóolajban) kisütjük, de légkeveréses sütőben 190 fokon 30 perc alatt is pöpec végeredményt kapunk. Spagettivel szervírozzuk ismerőseinknek, hogy zabálják meg.
spagetti.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://veganmuflon.blog.hu/api/trackback/id/tr4312528445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attilajukkaja 2017.05.22. 10:23:17

Ilyen Sójakrémet még sohasem láttam. Ma benézek a G-Robyba.
És mi az a "valami 21. századi civilizált sütőanyag"?

Az "előtte-utána" képek megdöbbentőek! :o)))

Krutzifix 2017.05.22. 14:10:28

...és mitől lesz ez sajtkrémes?

Attilajukkaja 2017.05.22. 14:27:57

@Krutzifix:
Szerintem a Sójakrémtől. :o)
süti beállítások módosítása